17 alimente pentru detoxifierea de primăvară

Hormonii care te îngrașă!

Află aici

17 alimente pentru detoxifierea de primăvară

09.03.2016

Primăvara aduce cu ea multe produse de orgine vegetală pline de minerale care sunt folositoare în procesul de detoxifiere. Natura face ceea ce știe mai bine! 

Alimentele care ne ajută la detoxifierea de primăvară sunt de obicei...

  • Ușor de digerat
  • Alcaline
  • Cu conținut ridicat de apă
  • Bogate în fibre
  • Hrănitoare
  • Pline de antioxidanți
  • Bogate în substanțe anti-inflamatoare

Ce alimente trebuie să introduci în mendiul tău detoxifiant de primăvară

  • Lămâi- bogate în vitamina C ajută la transformarea toxinelor în substanțe solubile care pot fi eliminate mai ușor din organism
  • Spanac- bogat în substanțe antioxidante, anti-inflamatorii și anti-cancer
  • Ridichi- stimulează detoxifierea rinchiilor și a ficatului
  • Ananas- ajută la detoxifiere și tonifiere, este foarte benefic digetiei
  • Anghinare- este foarte benefică ficatului și vezicii biliare
  • Urzică- ajută al detoxifiere și întăresc ficatul, rinichii și glandele suprarenale
  • Ceai verde- bogat în antioxidanți, ajută la eliminarea toxinelor și la creșterea funcției ficatului
  • Fasole verde- este dierată foarte ușor și este bogată în proteine  
  • Coriandru- are abilitatea de a îndepărta metalele grele din organism
  • Țelină- conține compuși anti-cancer și e bogată în fibre care ajută la digestie
  • Susan- este bogată în aminoacizi care ajută la funcționarea și detoxifierea ficatului și rinichilor
  • Curcuma- este un antioxidant și anti-inflamator puternic
  • Varză- activează funcția de detoxifiere a ficatului
  • Păpădia- rădăcina și frunzele sunt un foarte puternic detoxifiant pentru ficat
  • Citricele- bogate în vitamina C, stimulează refacerea celulelor ficatului
  • Sparanghel- reduce retenția de apă și contribuie la eliminarea toxinelor prin stimularea funcției renale
  • Usturoi- antibacterial, anti-viral, anti-fungic, anticancer, antioxidant

Nu uita să introduce de asemena în alimentația ta ceapa, morcovi, varza kale sau sfecla, vegetale care protejează funcția hepatică.