Cum slăbești în funcție de tipul de siluetă

Hormonii care te îngrașă!

Află aici

Cum slăbești în funcție de tipul de siluetă

22.09.2015

Fiecare dintre noi este unică, în funcție de personalitate sau conformația corpului. Cea mai evidentă diferență este bineînteles cea vizuală, adica diferența dintre trupurile noastre. Având acest lucru în vedere, au fost concepute exerciții fizice diferite în funcție de tipul de siluetă.

Silueta tip ”măr”

Pentru cele care aveți acest tip de siluetă caracteristic este că aveți mâinile și picioarele slabe, iar grăsimea se acumulează în mod special pe abdomen. Prin urmare prioritatea devine reducere grăsimii din zona abdominală. Persoanele cu acest tip de siluetă trebuie să se concentreze pe aerobic, respectiv antrenament cardio. De asemenea este important să scoți zahărul din alimentație.

Cele mai bune exerciții:          

  • Exercițiile aerobice, dar nu sta departe nici de jogging, bicileta, patinaj- toate acestea te vor ajuta să îți îmbunătățești condiția fizică
  • Începe să alergi pe sitanțe mici, în fiecare săptămână crești distanța cu 10%, astfel vei evita ccidentările inutile și oboseala excesivă
  • Pentru rezultate mai bune în aerobic îți recomandămsă faci câte 20 x3 de repetiții pentru mușchii abdominali.
  • Sensilab recomandă: Detox Light

Silueta de tip ”pară”

Pentru cele care aveți acest tip de siluetă caracteristic este că grăsimea se acumulează în mod special în zona șoldurilor. Prioritatea ar trebui să fie întărirea brațelor și umerilor. Persoanele cu acest tip de siluetă de multe ori se concentrează în a lucra mai mult partea de jos a trupului cu genuflexiuni și exerciții pentru picioare- bineînteles acest lucru nu este rău, dar nu uitați că dacă dorți ca trupul vostru să arate echilibrat trebuie lucrată și partea de sus a corpului.

Cele mai bune exerciții:

  • Alergarea- începe ușor și mărește viteza, după 5 minutealeargă 45 de secunde la viteza maximă, iar apoi odihnește-te 90 de secunde. Repetă de 2-3 ori
  • În cadrul aerobicului cele mai recomandate exerciții sunt flotările. Poți face 10 flotări normale și încă 10 largi
  • Sensilab recomandă: Garcinia Slim+ Malinie

 Silueta de tip ”clepsidra”

Pentru acest tip de siluetă sunt carctersitici sânii și șoldurile mari. Prioritatea celor cu acest tip de siluetă trebuie să fie consolidarea întregului corp.

Cele mai bune exerciții:

  • Cel mai bine este să încerci o combinație de exerciții aerobice cu alergare. O dată pe săptămână alege să faci fie ciclism, fie să te dai cu rolele. Concentrează-te pe întărirea picioarelor și brațelor
  • Începe să alergi sau să mergi cu bicileta pe distanțe mici, în fiecare săptămână crești distanța cu 10%, astfel vei evita ccidentările inutile și oboseala excesivă
  • În timpul exercițiilor aerobice când apare tensiunea maximă în mușchii picioareloe și brațelor, îți recomand să combini cu pași laterali sau în față, genuflexiuni, flotări.
  • Sensilab recomandă: Fat Out! Thermo Burn

Silueta de tip ”androgin”

Acestui tip de siluetă îi este caracteristic faptul că lățimea corpului este egală în umeri, talie și șolduri. Prioritatea ta trebuie să fie dezvoltarea șoldurilor și a feselor.

Cele mai bune exerciții:

  • Îți recomand în fiecare zi 40 de abdomene, 20 de pași alternativ cu fiecare picior și cu o greutate în mâini, urcarea scărilor
  • Pilates este cel mai recomandat sport pentru tine
  • Sensilab recomandă:  Efect Rapid