Semenele dezechilibrelor hormonale

Află aici

Obiceiuri alimentare care ne îmbătrânesc și îngrașă

19.02.2016

Există obiceiuri alimentare care nu numai că te îngrașă și îți reduc nivelul de energie, dar te îmbătrânesc din interior spre exterior. Nutriția, și nu vârsta, determină chimia internă a organismului nostru și funcționarea corectă a fiecărui organ în parte.

Aspectul pielii, rezistența oaselor, creierul și țesutul neurologic sunt toate influențate de dieta ta. Așadar obiceiurile alimentare joacă un rol esențial în procesul de îmbătrânire.

Slăbiciune pentru mâncarurile procesate

Mâncărurile procesate sunt foarte dăunătoare procesului de regenerare celulară datorită conținutului ridicat de grăsimi hidrogenate parțial, care sunt renumite că promovează procesele inflamatorii.

Sfatul nostru este să încerci pe cât posibil să mănânci cât mai multe fructe și legume, alimente care conțin acizi grași Omega 3 (somon, achoa, semințe chia, semințe de susan,...). Omega 3 stimulează creierul și sănătatea sistemului nervos și hrănesc mebranele celulare. Este foarte indicat consumul de fitonutrienți și antioxidnați, care se găsesc din plin în: verdețuri, fructe de pădure, varză, broccoli.

Sensilab recomandă SUPER OMEGA 3 + Q10

Consumare zahărului sub diverse forme

Zahărul, fie că este sub formă de sucroză, glucoză, dextroză, fructoză sau alte tipuri, în exces  are același efect dăunător asupra organismului. Zahărul încetinește mecanismul de reparare a organismului, astfel primele semne de îmbătrânire vor apărea la nivelul pielii. Zahărul este de asemenea responsabil de apariția stresului oxidativ la nivel celular, care mai apoi duce la producerea de radicali liberi și la apariția bolilor cronice.

Sfatul nostru este să tai cât de mult poți zahărul din alimentație. De exemplu în loc de zahăr poți utiliza sirop de arțar sau ștevie. Încearcă să bei cafeaua/ ceaiul fără zahăr și renunță la sucurile din comerț.

Sensilab recomandă I SLIM WITH SUGAR BLOCKER

Prea mulți carbohidrați rafinați

Carbohidrații rafinați sunt de fapt zahăr sub acoperire. Amidonul se transformă în zahăr în câteva minute după ce ajunge în sistemul sanguin. Aceștia contibuie de asemenea la insulino rezistență, care este precursorul diabetului de tip II, sindromului metabolic și al bolilor de inimă.

Sfatul nostru este să consumi cereale integreale și legume. Cerealele integrale se digeră mai încet iar zahărul se eliberează în sânge încet și treptat.

Senilab recomandă I SLIM WITH CARBO BLOCKER

Mânanci pe fond de stres

În situații de stres glandele suprarenale secretă cortizol, acest hormon orientează fluxul sanguin spre creier, iar organele care efectuează digestia (stomacul, intestinele) nu vor mai funcționa corect, astfel hrana va fermenta producând o serie de bacterii dăunătore. De asemena la stres nu putem controla volumul de mâncare consumată, de aceea suntem predispuși de a consuma mai mult decât avem nevoie.

Sfatul nostru ca în situații de stres să bei un pahar de apă și să ieși la o plimbare de 5 măcar minute. Încearcă să mănânci în locui în care te simți bine și  fericit/ă, unde atmosfera este relaxantă.

Sensilab recomandă STRONG NERVES

Mânânci prea multe prăjeli

Prin prăjirea alimentelor se eliberează o toxină care cauzează stres oxidativ celulelor,iar un nivel crescut al acestei toxine duce la boli degenerative și boli cardio-vasculare.

Sfatul nostru este să consumi cât mai multe alimente crude (fructe, legume), cereale integrale. Gătește mâncarea la temperaturi mai joase, utilizând tehnici de gătire în abur.

Sensilab recomandă RESVERATROL