Slăbește în funcție de forma corpului

22.04.2014

Forma siluetei tale își spune cuvântul atunci când grăsimile își fac loc în organismul tău iar tu ții toate dietele posibile si tot iei în greutate. Acest lucru se datorează numeroaselor deosebiri dintre noi atât la nivel metabolic cât și din punct de vedere al constituției.  Iată mai jos o clasificare a principalelor tipuri de corpuri feminine alături de sfaturi necesare pentru cele mai bune rezultate în curele de slăbire.

Silueta pară

Femeia pară are umerii înguști și șolduri și coapse masive. Dieta trebuie să fie compusă dintr-un aport mai accentuat de carbohidrați complecși (exceptând bananele și strugurii) , orez brun, cereale integrale și legume ( exceptând cartofii). Trebuie să incluzi în alimentație și alimente bogate în fibre (fulgi de ovăz, cereale de orez, müsli) dar și un aport echilibrat de proteine (ton, somon, carne de pui și curcan).  Este recomandat sa ocolesti pe cat de mult posibil grasimile, redu consumul de produse lactate.

Exercițiile fizice recomandate sunt : săritul cu coarda, mersul pe jos, aerobic, Pilates sau înotul. Evită exercitiile: abdomene, kick - boxing, alergatul pe lungimi mari.

Silueta măr

Este caracterizată prin depunerea grăsimii în partea superioară a corpului fiind afectate talia, brațele și sânii.  Femeia măr este femeia cu un bust generos, cu un strat adipos mare pe abdomen, dar cu picioare subțiri. Metabolismul este incet ceea ce duce si la arderea inceata a caloriilor. Regulile alimentare trebuie să excludă prăjelile, deserturile și sucurile carbogazoase. Trebuie sa consumi zilnic fructe si legume proaspete, pentru un aport ridicat de carbohidrati complecsi,  sa iti asiguri un aport ridicat de fibre si sa te hidratezi. Un aport ridicat de proteine il poti obtine din consumul de carne de pui, curcan si vita, cereale integrale de grau. De asemenea, redu aportul de grasimi cu pana la 80%

Exercițiile fizice recomandate sunt: cât mai multe exerciții cardio (jogging-ul, abdomenele, mersul cu bicicleta).

Silueta clepsidră

Femeile cu siluetă  clepsidră sunt considerate cele mai norocoase, deoarece au partea superioară și inferioară a corpului proporționale în timp ce talia este subțire. Riscul de îngrășare este la fel de mare ca în cazul posesoarelor de siluetă pară sau măr cu mențiunea că în cazul siluetei clepsidră distribuția grăsimii se face în mod uniform. Alimentația trebuie să fie una echilibrată și moderată. Fii „zgârcită” în consumul alimentelor și vei reuși să te menții.

Mananca o data la 4 ore portii mici bogate in proteine, omega 3 si fructe si legume. Evita preparatele bogate in grasimi si cele in carbohidrati simpli. Consuma preparate bogate in proteine, precum carnea de pui si de curcan, carne slaba de vita, ton, cod, legume cu indexul glicemic redus, cum ar fi brocoli, varza si fructe. Include in alimentatie preparate bogate in omega 3, care se regaseste in special in peste, avocado, nuci si ulei de masline.

Exercițiile fizice recomandate: yoga, dansul, înptul,Pilates. Evita exercitiile: jogging, kick box.

Silueta dreptunghiulară

Femeile cu o astfel de siluetă sunt slabe fără o distincție între umeri, talie și șolduri. De obicei ele pot mânca cât doresc fără să se îngrașe. Dieta recomandată în această situație trebuie să fie una echilibrată care să excludă amidonoasele, sucurile carbogazoase și preparatele bogate în zahăr. Consuma alimente care iti confera un aport ridicat de proteine, carne de curcan, de pui, de vita si peste. Consuma fructe si legume, orez brun, care iti confera un aport de carbohidrati complecsi. Asigura-ti si aportul necesar de omega 3 prin consumul de somon, avocado, ulei de in

Exercițiile fizice recomandate sunt: alergatul, înotul, abdomene, flotări, mersul pe bicicleta. Evita exercițiile care îți pot crea disconfort la nivelul spatelui.         

Pierderea în greutate nu a fost niciodată mai logică!

Reducere de 45% la pachetele pentru forma corpului

Comandă aici >>